Another saturday night!

Fest? inte fest? det blir inte fest ikväll, var ut igår med superflickorna och hade jätte trevligt! det dansades och sjöng/skreks för full hals till grease och annat kul=) Vi började kvällen med lite tacos, Anders och hans söta lilla erika på 13 månader kom förbi och åt med mig, Annika, Sara och Ida. Myycket nice:D

Vi åkte till kåren men där var det dött så vi shakade loss på corona ist, jag var helt slut när de stängde, dehär tjejerna är galna!;)

Idag har jag varit en sväng på stan med Matte, han köpte jeans och ett par skor, vi träffade Anders, hans Annika och lilla Erika på ett ställe där de var gratis mat, grattis är alltid gott!.....även om de inte är så gott;)
Jag lagade sen världens godaste viltskav varvat med att vi tog hand om den feta tvätthögen:P den har minskat nu och jag har strukit lite medan jag sett på körslaget. Matte han är ute och ränner ikväll han, vi byts som av;)

Imorn blir det pligg för fulla muggar, inte många dagar kvar att plugga nu eftersom jag på torsdag ÅKER TILL ÅRE:D ska bli så sjuuukt kul att få komma iväg lite med Ante upp till sötflickorna, Jenny och Jennie och alla andra i myspysbyn:D ses där!

bjuder på en bild på de snyggaste flickorna;) btw så klänningen som Ida (den blonda) har på sig hade jag en likadan fast turkos, så matchade vi varandra med lockat hår och örhängen....ja det var planerat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0