Det är dags för lördags myyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Hahah, måste bara säga det här först! Jag sitter och ser på körslaget, dissar fotbollen ikväll, tråkigt att se själv tycker jag;) Men iaf, helt plötsligt hör jag ett vrål, högt som fan och jag brukar aldrig höra några grannar så jag undrar ju såklart vad det är. Tänker att det kaaaan ha något att göra med fotbollen så jag byter snabbt kanal och får se reprisen då Henke Larsson inte fick mål för att det var offside? kan det vara så det var:P men jäklar vad de skreks, måste vara nå killar med lite öl;)

Jag har varit på praktiken idag, gick hem runt 7 efter att ha nattat en av de boende=) Köpte mig en pizza och tänkte ta ett glas vin, ringde Fanny för att kolla om de ändå var ok att ta ett glas vin fast man är själv? de går väl?;) de är ju gott:P hihi!

Och nu! blir det bilder från lägenheten! wohooo säger Fanny och Frida?:D Jag är ju kass på det här med bilder, så ni får alla på rad, kul va?;)


Kommentarer
Postat av: Fripps

vad fint ni har det vännen ^^

2009-10-11 @ 22:30:36
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0