Home sweet home!

Det blev inget Åre i helgen...:( Antes bil gick sönder så pengarna kunde inte gå till resan upp utan fick gå till reparation ist, tråkigt men så blir de ibland:P Jag får åka dit och träffa alla och Yoshi sen när de flyttat upp för säsongen ist;D

Haderedan bokat biljett hem så nu sitter jag här, storasyster är också hemma så de är kul! har inte träffat henne på så länge själv, utan massa pojkar runt:P Imorn åker vi ut till stugan, ska plocka svamp och mysa framför idol, jag ska försöka få lite plugg gjort också, tenta på måndag ju:O

På lördagmorgon åker jag med pappa och jagar älg i skogen, ska gå med hund så de ska bli kul!=) Skönt att få komma ut i skogen lite, tänk om de kommer en älg, hihi! sen på kvällen blir det halloweenfest på norrakyrko hos niclas, ska bli sjukt kul;D De behövde visst en som jobbade på söndag så jag hoppar in lite extra och jobbar, lite extra cash är bra, plus att det är bra att jag håller igång lite så jag inte glömmer allt innan jag ska jobba på jullovet!=)

Dags att börja fila lite på ett nytt cv också, tycker så mkt om att jobba på technichus, men de känns som att sommarjobba inom vården är rätt bra för framtiden när jag är färdigutbildad eller iaf om jag vill jobba på någon ambulansstation efter 4 terminer.

Jäkla skit att jag precis ska missa Frippilajnen igen! sist jag var hemma missade vi varandra med någon dag, den här gången har hon varit hemma en vecka, så missade jag henne med en dag:( skit också! till jul GÅR det inte att missa varandra, då banne mig blir de julmys:D

va ska man klä ut sig till då? hörde att det var maskerad, hinner ju inte fixa något?:O får kika på technichus om jag hittar något imorn:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0