Kladdkaka!

Det luktar kladdkaka i hela lägenheten, mumma! Har bakat två stycken som jag ska ta med på min sista dag på praktiken imorn! Känns tråkigt verkligen, har blivit jätte fäst vid många av de boende. Kommer att sakna dem!

Imorgon åker Mathias mot H-sand, Linda kommer hit och vi ska fixa något gott till middag! Försöker övertala Ida att ta sig hit också men vi får se hur det blir med det, hoppas iaf=) Det blir hur som helst idol och sedan utgång! Michael Jackson tema på idol också melike!

Pratade med Ante tidigare i veckan, han ska upp till Åre om två helger och hälsa på Jenny och Jennie mfl, jag blev s sjukt sugen så jag ringde Jenny och nu ska jag med dit:D yeeey!!! Åker upp med Ante då på torsdag om två veckor, det blir över halloweenhelgen så de lär ju vara lite drag där! Ska bli så sjukt kul:D Har sett att det snöat där också, STÖRT! TVÅre hade lagt upp en film där de IGÅR åkt skidor i Ullådalen!!! Liften var fixad och de såg sjukt nice ut!
http://www.facebook.com/search/?q=%C3%85re&init=quick#/video/video.php?v=1254434201943&ref=mf
kan man se den tro:P

Haha, när man kommer in på blogg.se så står det att det ska öppna ett Harry potter land i...ja var annars...usa=) jag som älskar såna ställen! Jag tyckte det var kul bara att gå in på rövarbyn i Skule! jag menar, vad finns det där egentligen?:P http://www.universalorlandoresort.com/harrypotter/?intsrch=harry%20potter

NU är det dags att läsa lite, sedan sova! Har kommit hälften av Mötley Crües bok "The Dirt", säger bara att den är helt vrickad, sedan säger jag inget mer. Men att jag läst hälften säger väl något ändå;) Upp kvart över 5 för sista gången på läääänge hoppas jag! Men så går det när bussen går 06.10:P
TJIPPGNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0