Praktik, sen sommaaaar!

Idag har jag börjat min praktik som håller på i 4 veckor framöver, jag är i Vindeln på ett äldreboende och jag trivs ganska bra efter första dagen. Imorgon vet jag inte om jag ska på praktik för på posten kom idag en kallelse till röntgen på sjukhuset, IMORGON. Får ringa min handledare imorn och säga att jag inte kommer? Känns taskigt eftersom det är andra dagen, men jag har väntat länge på att få en tid och går jag nu får jag snabbare komma till ortopeden med mina fossingar!

Eftersom jag släppt bomben för mamma så kan jag lika gärna visa min fina piercing jag gjorde i helgen, jag gillar den iaf;D

mm:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men wihoooo :D det där blev ju skitbra! :) SES SNART! ;)

2010-04-26 @ 21:42:14
Postat av: Stina

Haha, släppt bomben;) men va fint!;) De va rätt skönt att ta hålet ändå:p du.. jag och Emil kommer nog troligtvis till Umeå sista helgen i maj, då det är brännbollsyran -europe och skidrow;D Så då vill vi nog gärna se lägenheten;) hihi Tordag kväll eller något sånt..hmm vi får se:D

2010-04-27 @ 18:40:59
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0