Sjuksköterskorna tog över Paradisbadet!

Igår åkte jag plus 12 stycken till badsugna studenter till Övik för lite bad på paradisbadet. Vi hade sjuuukt kul:D tror vi badade i 3½ timme, längesedan man gjorde det eftersom man tröttnar fort. Men de är svårt med 13 pers! Vi hade snöbollskrig i utebassängen, åkte alla samtidigt i den stora banan utan ringar, bubblade, åt mat och badade allmänt=) Sara och jag hade lite photosession, HAHA!
Jag som är så dålig på det här med bilder. Men de är lite variation på mig, Sara i sköldpaddepoolen, Nästan hela gänget i bubbelpoolen, lite bus i barnbassängen och avslut med när vi åt lite middag, trötta och glada efter dagen=)

























Efter badet gick jag på stan, köpte ett par byxor till Fanny som hon ville ha, sen väntade jag på kusin och farbror som skulle plocka upp mig för att åka vidare till farfar och Cornelia för hon fyllde 70 igår=) Mycket trevligt men jag var så sjukt trött (utan att jag visste om det) så väntan blev inte så kul alls, men man fick ju se Anders Ekborg ute på shoppingrunda iaf;)

Åkte med pappa vidare hit mot Härnösand där jag blir över helgen=)
Och PS!!!!! Jag klarade Anatomitentaaaaaaan:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0