Snart är det dags för plugg igen...

Har haft en sån skön kurs nu, har två seminarium imorn och klockan 15.00 på tisdag så aktiveras hemtentan. Ska försöka bli av med den så fort som möjligt så har man resten av veckan fri till att inte göra någonting!!! :D Sedan börjar vår kurs: "Biomedicin och allmän farmakologi", får se hur kul de är med läkemedelsberäkning och sånt? haha! Men de ska bli kul att lära sig venprovtagning, mamma får ha en "stick-kurs" när hon kommer och hälsar på, får bjuda in lite sticksugna elever;P

Jag har lagat så jäkla god mat i helgen!!! I fredags gjorde jag kycklingfilé i ugn med en supergod sås till, hittade receptet (som alltid) på Victorias blogg, tidigare Matplatsen.org. Nu http://www.bloggfamiljen.se/?blog=matplatsen. Hon lägger upp så jäkla goda recept på hennes sida. Gjorde en hummer och krabbsoppa när jag var hemma förra helgen, sen igen i veckan...såååå god:D

Nu sitter jag och har videokonversation med sötsara!

Nej jag vet inte vad som är fel på kameran men kommer inte in på kamerans egenskaper så jag kan ändra=)
Sara bor två trapper ovanför mig, vi har en konversation över msn, snacka om att vi är för lat för att gå och knacka på varandras dörrar.....

Kommentarer
Postat av: 0205

Vi knackar bara på när vi har något väldigt speciellt att undersöka eller dela med oss, right? ;)

2010-02-14 @ 21:04:52
Postat av: Binnekemask

Men snälla, väx upp!

2010-02-14 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0