Ännu en tentaångestdag

Kul att mina inlägg endast handlar om vad jag handlar eller mina tentor;)
Letar bilar på hertzfreerider om de kommer upp någon de närmsta dagarna så jag kan köra hem ist för att behöva ta en buss..gissar ju på att blir buss ändå men=) Ska hem och fira födelsedagen med systeryster, 44-årsfest? Inte daligt de!

Följde med mina kära vän Sara på Rex i lördags, det var kul..och stort! Men var trött och jävlig så var nog inte det bästa sällskapet tyvärr, sorry Kotte!;)

Vi åt iaf en galet god middag! jag bjöd på en pepparstek gjord på ryggfilé från en älgkalv serverat med potatisgratäng och ett glas rött, JAMJAM!:D

Ses i Härntan!! Och du Frippi! KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0