Langossöndag

Mysig dag idag...dock blev de inte så mkt plugg som jag velat men dagen är inte slut än, haha:D

Jamjamjam...blev vanliga langos med vitlökssmör, gräddfil och salt men så jäkla gott det är!!!
Anders var här med barnen, Sara och Robin var också med och åt å det blev ett litet trevligt kalas.
När det bara var jag, pappa Anders och barnen kvar så såg jag och Erika lite på Lejonkungen medan han försökte mata Olivia...den som sa att en studerande förälder har det jobbigt....

SÅ gör man, haha:D

Sedan åkte vi iväg på Jysk och köpte fina utemöbler till min balkong, å så fint det blev!
jag kan tyvärr inte ta kort med kameran på datorn för det blev alldeles vitt när jag kom ut så ska försöka orka ta en bild med min vanliga kamera någon annan gång, men såhär ser de ut iaf:

Lär bli fina kvällar där senare i vår och till sommaren:D

Nej nu ska jag försöka mig på pluggeriet!

Kommentarer
Postat av: Frida

Guuuud så gott med langos du! Hur brukar du göra dem babe?

2010-03-22 @ 10:25:46
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0