Såhär ser min dag ut...



Kom hem vid 1igår trött som ett as, värmer en del av min kebabrulle jag åt lite av till middag och går och lägger migoch vaknar runt fyra av att jag mår illa och måste kräkas...detta upprepas ett ANTAL gånger...jag mår skit, har feber och ont i hela kroppen. Detta pågår fram till 10-11 tiden då jag släpar mig bort till sötsaris som hade suppar värktabletter, myyyyys... Jag tar en sån och somnar för att vakna upp fortfarande seg som gatan men illamåendet har gått ner. Jag har fått i mig lite cocacola, bra för magsjuklingar! Jag som sa till Sara i veckan att jag aldrig blir sjuk...ska skaffa en träkloss till balkongen så man kan "ta i trä" när man säger såna saker!

Nu när jag känner mig lite piggare ska jag ta och tvätta och börja packa lite smått för på tisdag sticker jag till ÅRE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0