Why is a Raven Like a Writing Desk?

Såg just Alice in Wonderland i 3D på bio....Johnny Depp är, och kommer nog alltid vara en av mina favoritskådisar. Han gjorde sin roll så jäkla på...Vet inte om de är han som verkligen vet hur man ska spela galen eller om han är galen? Men grym är han hur som helst=)

Jag blev dock jäävligt sugen på att se Edward Scissorhands..någon som har den?;)

Tentorna avklarade..nästa den 24e mar, bara att tagga om för microbiologi och läkemedlesberäkning! Systeryster får lära mig några knep i helgen! Fick finbesök av en söt Anna Bratell idag som var på besök i staden, myycket trevligt:D
Sedan, eller lite innan också, så städade jag, torkade golven och skrubbade badrummet, so fresh and so clean:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0