Fjärde Maj TvåtusenTio

Hade en mysig helg med  fina flickorna från Härntan, vi tog oss in på Coverclub och sjöng en massa karaoke. Åt en jättegod middag på en tapasrestaurang i stan, det blev vitlöksfrästa scampis, lammbiffsvårrulle, potatis med aioli och vitlöksbröd, jamjam!


Jag skäms nästan över att kalla mig en hooden-bo, tänkte ta mig en cykeltur runt nydalasjön...trodde jag var på rätt väg fram tills att jag kom fram till tomtebo (?) då jag började cykla runt lite tills jag kom fram till att de hade varit bättre om jag hade kollat en karta innan....jag valde då en annan väg så jag visste hur jag skulle ta mig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vännen då! Man ska aldrig ge sig iväg sådär utan att titta på en karta först! ;)

2010-05-07 @ 01:01:32
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0