GAGA-weekend

Min alla käraste syster gick och såh Lady Gaga igår i globen (GFAHJHKGFJ"!%&/() Jag är inte avis, nejdå inte alls.....
Fick iaf höra några av hennes låtar via telefon, så ska en syster göra! tack fluffi!:)

Det är strålande sol och vackert väder i Umeå denna lördag, efter en Läkemedelsberäkningstenta på förmiddagen blev det en sväng på stan för lite Max och häng innan jag, Annika och Linda drog på strömpilen för att införskaffa gott till kvällen och lite att grilla. Jag köpte nya Bacardi Mojito, mkt god måste jag säga! Har inte varit den som beställt mojito förut på krogen men de var riktigt gott:) Nu blir det grillning för hela slanten med söta flickorna Ida och Linda och sen tror jag vi beger oss mot NH!

Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0