In Un'Altra Vita

I ett annat liv...typ! kanske finaste pianolåten att somna till:)

Brännbollssyran är det nu dags för! Ante mfl kommer strax till stora Umeå och ikväll blir det gemensam middag och liten sväng förbi RixFm-festivalen tror jag! Kan bli skoj!

Imorgon blir det examination på KTC och sedan spelar Åre(t)s säsongare i brännbollsyran 13.30, jags ka nog heja på, har aldrig varit vän med brännbollsträet...sen kastar jag otroligt dåligt! Nu ska jag öppna balkongen och njuta av att det faktiskt är lite varmt ute idag, förutom blåsten kan de nog bli en fin kväll:) Tyvärr säger vädret regn imorgon men vi hoppas att yr.no...smhi..har fel, MEN att väderkanalen har rätt för där står dett att det blir molningt men inget regn!

Vilken lugn vecka det varit, blev bjuden på lammstek och klyftpotatis hos familjen Anders Persson i söndags, riktig lyxmiddag för barnvakten:) Har försökt plugga lite, har gått sådär då amn mest jobbat med inlämningsuppgiften och inför examinationen, men bara att kämpa på!



Fin balkong jag har med det fina tyget mamma sytt av:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0