Släpp fångarne loss de e vååår!

Åkte hem från Umeå i onsdags och då var det grått, trist och inga löv på träden, spenderade helgen i Örebro och där var det i princip sommar, och nu är det vår här med!:D Var på världens finaste bröllop då min farbror gifte sig med sötaste Christina! lekte runt med deras små trillingar och lite äldre Petter, så kul!! Sen festade vi lite syskonen och respektive och min kusin, åt god mat och gick lite på stan. Jag fick ett par underbara skor av min mami!:)

Gillar dem skarpt!!

Jag cyklade just till ica för att köpa cremefraiche och lite sånt, så jag kunde laga taco-köttfärsenchiladas, cyklade hem och såg att de tagit betalt för två rasker (brödet) så cyklade tillbaka för att sen när jag kommit hem för andra gången upptäcka att jag glömt köpa tacosås så nu sitter jag här och äter rostatbröd med stekt ägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0